19 Ocak 2012 Perşembe

Kitapların Sevinci (The Joy Of Books)


Her ne kadar gelişen teknoloji ile beraber internet dünyasında dökümanların, e-kitapların çıkması ve yaygınlaşmasına rağmen kitap sayfalarının cazibesi her zaman daha farklı gelir okuyucuya.
Kitaba dokunarak onu hissederek okumak gerçek kitap sevdalısı için çok önemlidir. Bana kalırsa benim içinde kitapların bir hacim olarak elimde bulunması daha önemlidir. Hatta ben malesef çok fazla kitap okuyan biri olmasamda bayılırım kitaplara değişik bir ilgi alanı bu neden görünümleri bana çok hoş gelir kitapların, kapakları olsun, boyutları, yazı stilleri ve sayfa tasarımları hep ilgimi çekmiştir. Tabi ki içerik daha önemli ama bu farklı bir boyutu bu konunun.


Gelelim esas mevzuya; Kanada'da bulunan bir kitapevi olan Type Books'un reklam filmi olan stop-motion animasyon olarak Sean Ohlenkamp tarafından çekilen muhteşem bir animasyonu paylaşmak istiyorum. İzleyin derim eminim sizinde hoşunuza gidecektir.





0 yorum:

Yorum Gönder

Newer Posts Older Posts

Paylaşım Butonları

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...