30 Ocak 2012 Pazartesi

KirliSakal

Evet arkadaşlar ben bu blogun yani Biafor - Bir Aidiyet Form-'un daha çok dizi film kısmını yöneteceğim. Tabiki yoğun iş temposundan arta kalan sürelerde elimden geldiğince dünyadaki dizi ve filmleri (daha çok dizileri) tanıtmaya çalışacağım. Ben KirliSakal... Gerçek adım ise gizli kalsın.

Öncelikle kendimi tanıtacak olursam size bu blog konusunda az da olsa deneyimim vardır. Bir fanzinde yazardım. Kendime ait olan bir blogum vardı. Ancak şimdi o bloglardan eser yoktur.. Arkadaşım Harun bana bu teklifle tekrardan blog dünyasına geri dönmemi sağladı ve  bana bir bölüm ayırdı öncelikle Biafor kurucusuna müteşikkirim. Lafı daha fazla uzatmayacağım ve ben KirliSakal olarak sizlere ilk dizimizi tanıtmaya gayret edeceğim. Beklemede kalın.

0 yorum:

Yorum Gönder

Newer Posts Older Posts

Paylaşım Butonları

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...